Sunday, April 18, 2010

mcm mna boleh break???

puuhh.. pnat doe... hmm.. kite smbung cte blik...
mcm mna ku boleh break ngn dia??
..............................................................................................
sbena ny.. aku break ngn dia pn bkn ny ada kata putus.. just break tnpa mdh break.. phm2 ler.. dia mnghlang cm 2 jer.. suatu hari, aku cuba msg kt num fon mak dier.. try la terk.. heppy ku coz msg ya dliverd.. then ada lh ny eply.. tp mnghampakan n mnyakitkan hati.. dia kata dia dh kwen!!! phuiiii!!!! muka cm dia 2 pn ada hati nk kwen???!!! ngn owg filipin gk ya.. bak kata dia..PHILIPIANS... ahahahahaha.. kntoi bulak.. philipians???? ade ker philipians???? bodoh pnye pompuan... nk tipu owg x pkai akal.. mnyakitkan hati !!! kanasai!! soo.... dgn rela hati..aku lepas kn lah dia... dh xde guna lha aku ngn dia.. ku ingt aku lha yg terer tpu tp dia lg lha terer tpu owg.. tp slank nye dier tu xpkai akal... ingt aku bodohh ke haaa????
cm 2 lha cte dier.. yg len biar aku jer yg tau...
paz ni aku akn cta kn cm ne ku leh jauh dri 'L' nie.. jap g awh...

No comments:

Post a Comment